lunes, 22 de octubre de 2012

Matematikako buruketa aztertzen


Gure taldeak ateratako ideia nagusiak:

o   Matematikako problemak ebazterako orduan, ikasleentzat zailak diren zenbait elementu azaltzen dira, hala nola, enuntziatuen testu isolatuak ulertzeko arazoak, sinoimoak, hitz ambiguak…

o       Hau horrela, irakaslearen funtzioa bitartekari lana egitea izango da, ikaslea testuinguru zehatz batean murgilduz eta erreztasun linguistikoak eskainiz.

o       Horretarako zenbait bakliabide erabiliko ditu:
§         Enuntziatu eta kontestuaren arteko loturak ezarri.
§         Bakarkako eta taldeko irakurketa bultzatu
§         Irakurritako arazoa bere hitzekin azaltzea
§         Ikasle guztien ulermena ziurtatu  




Gelan guztion artean komentatutakoa:

-  Ikasleen aurreko ezagutzak ez dira kontuan hartzen.
-  Irakasleek zubi lana egiten du
- Enuntziatuak ez dira banatzen hobeto ulertzeko. Alde batetik, datuak eta bestetik, planteatzen den galdera.
- Informazioa aurkeztean ahalik eta hiztegi errazena erabili, hitzen esannahiak ondo ulertu ahal izateko.
- Puntuazio markak oso garrantzitsuak dira. Horiek txarto jartzen badira, enuntziatuaren esannahia guztiz alda daitekeelako.



No hay comentarios:

Publicar un comentario