Gure taldeak ateratako ideia nagusiak:
o Matematikako
problemak ebazterako orduan, ikasleentzat zailak diren zenbait elementu
azaltzen dira, hala nola, enuntziatuen testu isolatuak ulertzeko arazoak,
sinoimoak, hitz ambiguak…
o Hau horrela, irakaslearen funtzioa bitartekari lana egitea izango da,
ikaslea testuinguru zehatz batean murgilduz eta erreztasun linguistikoak
eskainiz.
o Horretarako zenbait bakliabide erabiliko ditu:
§ Enuntziatu eta kontestuaren arteko loturak ezarri.
§ Bakarkako eta taldeko irakurketa bultzatu
§ Irakurritako arazoa bere hitzekin azaltzea
Gelan
guztion artean komentatutakoa:
- Ikasleen aurreko ezagutzak ez dira kontuan
hartzen.
- Irakasleek zubi lana egiten du
- Enuntziatuak ez dira banatzen hobeto
ulertzeko. Alde batetik, datuak eta bestetik, planteatzen den galdera.
- Informazioa aurkeztean ahalik eta
hiztegi errazena erabili, hitzen esannahiak ondo ulertu ahal izateko.
- Puntuazio markak oso garrantzitsuak
dira. Horiek txarto jartzen badira, enuntziatuaren esannahia guztiz alda
daitekeelako.
No hay comentarios:
Publicar un comentario