*IRAKURGAIA: “AHOZKOA GELAN” Itziar
Plazaola.
Ideia garrantzitsuenak:
- Ahozkotasuna landu behar da (haurrek duten mailaren
arabera).
- Irakaslearen jarrera
- Ikasle-irakasle arteko elkarrekintza egotea
(feedback)
IKERKETA:
- Ahozkotasuna bat-batekoa izan behar da eta ez
aurretik prestatua eta planteatua. Egoera ikusi eta horren arabera jokatu
(galderak, elkarrizketak...)
- Hizkuntza ez formala erabiltzen duen komunikatzeko
edo baita edukiak azaltzeko ere.
- Zer jarduera lantzen dituen irakasleak (ipuinak,
abestiak, elkarrizketak...)
- Ea berdín tratatzen dituen ikasleak ama
hizkuntzaren arabera
- Zuzenketak nola egiten dituen
- Hasierako erritualak
- Elkarrizketak sustatzeko erabiltzen dituen gaiak
- Ze abesti mota erabiltzen dituen
IKERKETA EGITEKO JARRAITU BEHARREKOAK:
- Zer ikertuko dugu?
- Nola egingo dugu ikerketa? (zenbat ordu, non,
zelan...)
- Diseinua egin eta gero kontatu nola egin dugun.
Zehazki zer ikusi dugu? Eta ikusi dugunetik, ze ondorio atera ditzakegu?
*IRAKURGAIA: Egizabal, Diego (2010). “Ahozko
elkarrekintza ikasgelan”
- Zer etorri
zaigu burura?
- Dialogoa
- Elkarrizketa
- Hartu emana
- Zer da hezkuntza
dialogikoa?
Elkarrekintza
(ahozkoa). Bakoitza bere esperientziatik habiatzen dela. Ezagutza berriak
konpartitu. Elkarrizketan oinarritzen da, hau da, tresna.
- Ze aholku
ateratzen ditugu?
- Irakasleak gidari lana egiten du. Helburu
zehatzenetatik orokorretara.
- Haurren arteak ikuspuntu ezberdinak ulertzea
- Ikasleen artean beraien jakintasuna konpartitu
No hay comentarios:
Publicar un comentario