lunes, 8 de octubre de 2012

Testu genero bat ikuspegi komunikatibotik landu





Klasean errezeta bat burutzeko hainbat pausu eman behar dira. Guk prozesu horren lehenengo zatia aukeratu dugu, hau da, zein errezeta burutu? Horretarako ikasle bakoitzak euren argudioak azaldu beharko ditu, modu honetan argudio-testua landuz.
-         - Klaseko haur guztien aurrean proposamen bat aurkeztuko dugu; gustuko duten plater baten errezeta sortzea hain zuzen.
    -  Horretarako denon artean plater bat adostuko dugu (1º platera, 2º platera edo postrea).
-         Behin hori adostuta ( adostasunik ez badago zozketa bat egingo da hiru izenak paper batean idatziz eta haur batek horietako bat hartuz), zein janari prestatuko dugun aukeratu beharko dugu, horretarako aurretik irakasleak zenbait platearen errezetak prestatuta euki beharko ditu eta haurrei plater horien baten bat aukeratzeko eskatu.
-         Normala denez, haur bakoitzak gauza bat esango du, beraz, nola lortuko dugun danon artean adostasun batera heltzea?
-         Bakoitzak nahi duen platera esan eta zergatik hori aukeratu behar dugun argudiatu beharko du klasekideen aurrean. Bitartean irakasleak proposamenak arbelan apuntatzen joango da.
-         Behin ikasleak euren proposamenak azalduta botazio bat egingo da eta boto gehien lortzen dituen errezetak aurrera egingo du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario